czwartek, 27 sierpnia 2015

Kraków, nasze miejsce na ziemi/ Stylizacje

Hej wszystkim!
Jak wam mija końcówka wakacji, wykorzystaliście je w 100%? 

 Dziś zaprezentujemy wam dwie stylizacje, które są trochę zróżnicowane. 
Jedna jest idealna na gorące dni oraz dobrze sprawdza się podczas zwiedzania. Jest elegancka a zarazem wygodna. 
Natomiast druga jest odpowiednia na wieczorne wyjście na miasto, kiedy robi się chłodniej.

 Następnym punktem naszego posta będzie pokazanie Wam choć skrawka tego cudownego miasta jakim jest Kraków. Przygotowałyśmy zdjęcia widoków, architektury ale też innych rzeczy, które tu zamieścimy.







Chcemy Wam przedstawić nasze ulubione miejsce,
w którym się urodziłyśmy i dorastałyśmy, czyli nasz piękny Kraków. Mimo tego ile miejsc zwiedziłyśmy, zawsze to ono nam się podoba najbardziej. Nigdy nam się nie znudzi, choć na rynek jeździmy niemal co drugi dzień.


Sukiennice


Kościół Mariacki, Rynek Główny

A jako, że jesteśmy stąd powiemy Wam, co jest najważniejsze podczas zwiedzania ;D
Na początek powinniście spróbować krakowskich obwarzanków (które my osobiście uwielbiamy, najlepszy jak dla nas jest ten z serem), możecie je kupić w prawie każdej piekarni, ale najlepsze dostaniecie u Pań z takimi przenośnymi stoiskami z parasolami. Ale musicie się śpieszyć, bo schodzą jak ciepłe bułeczki. W końcu Kraków liczy niecałe 800 000 mieszkańców, którzy podgryzają sobie je w drodze do pracy, czy szkoły.
Najważniejszymi miejscami, które trzeba odwiedzić są:
Wawel, Rynek główny, Sukiennice, Kazimierz, Kładka Bernatka, Muzea, warto przespacerować się bulwarami wiślanymi lub przepłynąć statkiem po Wiśle. 
A najbardziej wytrwali turyści mogą wybrać się na całonocną imprezę po krakowskich klubach, których jest ogrom. Każdy może pobawić się w rytmach swojej ulubionej muzyki.
Nam najbardziej przypadły do gustu:
Shine, Shakers, Fashion, Rin, Rewolucja.

Pamiętajcie, że można zwiedzić Kraków tak samo bryczką lub meleksem ;)
Jeśli macie jakieś pytania, odnośnie zwiedzania piszcie na nasz e-mail ;)
A tu są zdjęcia:











Wawel


















































kremowa bluzka- Szachownica/ białe spodenki- Mango/ buty- converse/ torebka- Reserved/ czerwona bluzka- sh/ jeansy- Bershka/ koturny- CCC/ torebka- H&M




Siostry xx





83 komentarze:

  1. śliczne zestawy:) pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! Zapraszam do mnie: marcelkaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Kraków!
    Właśnie tam spędziłam tydzień podczas wakacji :)
    Zwiedziłam większość z listy :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiring post and lovely photos) Thanks for sharing!

    kireikana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądacie :)
    a Kraków uwielbiam, własnie z niego wróciłam ;)

    Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. W maju tego roku miałam przyjemność odwiedzić Kraków i żałuję że nie mogłam przeczytać postu tego typu przed moja podróżą tam. Jednak udało mi się odwiedzić wszysto co poleciłyście, również obważanek :) Po zdjęciach widać że jesteście bardzo pozytywnymi osobami i zarażacie optymizmem i energią.
    Obserwuję i czekam na dalsze posty :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za tak piękny komentarz <3 Bardzo nas motywuje do dalszego pisania. Mamy nadzieję, że przyjemnie się czyta ;*

      Usuń
  7. Kraków jest bardzo ładny, a wy świetnie wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już tak dawno nie byłam w tym mieście, mam nadzieję, że niebawem uda mi się tam pojechać<3

    Odpowiadając-wciskam obserwację;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądacie! Oby dwie stylizacje jak najbardziej przypadły mi do gustu. :)
    W Krakowie byłam kilka razy i uważam, że jest to na prawdę urocze miasto. Ma swoją historię i taką magię. Z pewnością wybiorę się tam jeszcze nie raz!| ;)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam kilka razy w Krakowie - to magiczne miejsce :-)
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/06/happy-summertime.html

    OdpowiedzUsuń
  11. both of these outfits are very romantic and feminine...you both look fantastic!
    I've followed you with gfc no.50

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w waszych torbach! Cudowne :) I piękne czarne buty na koturnie - cóż, kiedy jest się kobietą mającą 180cm wzrostu, trzeba zapomnieć o takich atrakcjach! :)
    Piękne jesteście siostrzyczki, obie :)

    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kraków!!! Najlepsze miasto! <3 Super post i styl! Zdjęcia tez ciekawe :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja jeszcze nie byłam w Krakowie :c zaczęłam obserwować
    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i super stylizacje!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny zestawik ubrań. Do Krakowa wpadam często, bo któż opsze się Krakowskim obarzankom :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! Strasznie mi się podobają sandałki ze zdjęcia :)
    A co do Krakowa, uwielbiam go. Mieszkam jakieś 50-60 km na południe od Krakowa. Nie jest daleko więc często się tam pojawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia :))
    http://hyjsd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kraków to piękne miasto! :)
    Bardzo ładne stylizacje.
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful photos!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/tropical-with-dressin.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Both looks are beautiful, love the bold red paired with the darker blue jeans, so fierce and the romantic soft colored shorts one, so feminine. Wonderful pics, girls. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham Kraków :) Od roku tam studiuję i coraz bardziej zakochuję się w tym mieście.
    Śliczne jesteście ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Love these outfits! You look so naturally beautiful & tanned :-)

    Love Marie | www.makemeupmarie.com | Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne zdjęcia, no i oczywiście stylizacje! ♥
    zapraszam do mnie http://xxpatiksxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne zdjęcia :D jesteście takie uśmiechnięte, aż miło się na was patrzy ♥ zdecydowanie podoba mi się ta 2 stylizacja :D

    zapraszam do mnie oraz do obserwacji Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, Kraków to bardzo ładne miasto :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. tak się cieszę, że Kraków odwiedzę już w poniedziałek!
    świetnie wyglądacie :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam wiele razy w Krakowie, ale nigdy nie byłam na rynku ;d Chętnie bym się wybrała :)
    Świetny blog obserwuję ;3
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji ;)
    http://poprostuzuzanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mieszkam, w okolicach Krakowa, ale jestem tam kilka razy tygodniowo :D Kocham to miasto <3
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bom dia!
    Gostei muito de conhecer o seu blog e as fotos ficarão maravilhosas..
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijos!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog, na pewno będę stałą czytelniczką ;) obserwuję! :* a jeśli masz chwilkę to zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: http://olabugaj.blogspot.com/2015/08/back-to-school.html ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteście Świetne. Blog Cudowny
    Co powiecie na Wspólną Obserwacje ?? Jezeli tak to zacznijcie i dajcie znac na moim blogu ze obserwujecie :)
    karlyss-karlyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Obie jesteście śliczne :) a stylizacje - pierwsza klasa! super :)

    OdpowiedzUsuń
  34. stylizacja ze spodenkami świetna :) cudny Kraków, cudne zdjęcia!
    mam prośbę, mogłybyście kliknąć w baner w moim nowym poście?
    obserwuję i zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło, jeśli i Wy zaobserwujecie :)
    pozdrawiam!

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia :*
    obserwuję :3
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeju jak zazdroszcze takiej pieknej buzi :( wygladacie fenomenalnie dziewczyny! Zawsze chcialam pojechac do Krakowa haha
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Boskie zdjęcia! Jesteś bardzo ładna! ♥

    Mój Blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  38. Thank you so much for dropping by my place and leaving such a nice comment. Already followed back on GFC #60 Please keep in touch, girls.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny post ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Love your outfits!
    Sure we can follow each other, followed you on GFC #64 and google plus~ your turn ^^

    MishCheungX | UK Beauty & Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  41. You are so pretty!! Do you want to follow each other?:) http://livinlikeaileen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for following me:) I've followed you back:)!

      Usuń
  42. Girls, you're just a beauty !!! These elegant and delicate :))

    xoxo, Nastya Deutsch
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia :)
    Co powiecie na wspólną obserwację ? :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Lovely maroon top<3
    The layer on the peach top is pretty too <3

    OdpowiedzUsuń
  45. I absolutely love your looks!!!

    http://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. i jedna i druga świetna :)
    http://cierpieniepokrytetatuazem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. zestawy śliczne, a ta jasna bluzka przeurocza ;)
    W Krakowie jak zawsze pięknie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Supr wpis ;)
    Fajnie, że jesteście takie zgrane.
    Piękne zdjęcia zresztą jak zwykle.
    Ładne stylizacje i cudne miasto - może niedługo się tam wybiorę.


    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/09/wszystko-nas-czegos-uczy-pomys-na.html zapraszam nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kraków jest piękny, chciałabym kiedyś zwiedzić to miasto.
    Zdjęcia są wspaniałe, pokazują wszystko z najlepszej strony, aż chciałoby się do nich wejść hehe ;3
    Zestaw z kremową bluzką bardziej mi się podoba, jest taki w moim stylu.

    Zapraszam do siebie :)
    Dreamerka Blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia! Kraków jest jednym z piękniejszych miast w Polsce! :)

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam Kraków! Kocham tam jeździć :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -----> Zaobserwuj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniałe zdjęcia. Jestem z Krakowa. Miło, że doceniłaś to miasto i poświęciłaś mu część notki.
    Zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Super zestawienia :) zapraszam do mnie www.jootwu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. tooo pretty
    http://islandchic77.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Beautiful Pictures and I really like your Style. :)

    SelestyMe.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajny wygląd bloga, wpisy oraz wasze stylizacje :) Co dwie głowy to niejedna ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. piekne zdjecia!
    http://samsukier.blogspot.com/2015/09/jak-poradzic-sobie-w-nowej-szkole-z-tej.html
    zapraszam do odwiedzenia i komentowania mojego, dosc nietypowego:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Such pretty pictures. Love the outfits and love the fact that you travel. Just lovely.

    Kreyola Jounerys | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne stylizacje oraz zdjęcia :) Zgadzam się z tym ze Kraków jest przepięknym miastem ♡
    Poklikasz w linki w nowym poście? ;D Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  60. Nigdy nie byłam w Krakowie, ale koniecznie będę musiała się kiedyś tam wybrać :)
    Śliczne stylizacje! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Wyglądacie cudowni- obie! :D
    Kocham Kraków, to cudowne miasto, pełne klimatu jakiego brakuje choćby tu u mnie - w Katowicach ;/
    obserwuje kochane :*
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Obie stylizacje mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie wyglądacie <3 A ta bordowa bluzeczka - c u d o !!

    Pozdrawiam,xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Pięknie, nie można oczu oderwać. Pozdrawiam :* www.jootwu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Obie dziewczyny śliczne ! Koszulki u jednej i drugiej są świetne ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  66. christian louboutin pumps 14cm high heel sale online and free shipping http://www.clouboutinsneakers.com
    Christian Louboutin Colorful Pink 140mm Sandals
    Christian Louboutin Grey Matte Leather 140mm Sandals

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne stylizację!

    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak dużo zdjęć.;) Świetnie;D
    Super stylizacje. Czekam na więcej postów.;)

    malenkafotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń