wtorek, 18 sierpnia 2015

Najpiękniejsze miejsca naszymi oczami ♥

Cześć wszystkim ;) 
Co tam ciekawego słychać u Was?


Wiemy, że wiele ludzi nie może się zdecydować, gdzie pojechać na wymarzone wakacje, które miejsce piękniejsze albo po prostu gdzie jest bardziej sprzyjający klimat. Dlatego dzisiaj przychodzimy do Was z rankingiem według sióstr. Specjalnie dla Was wybrałyśmy miejsca, które na nas zrobiły ogromne wrażenie i dostarczyły nam bardzo dużo wspomnień ;). 

1) Na pierwszym miejscu pojawia się u nas Grenada, czyli serce Hiszpanii









Zdjęcia robiłyśmy z zespołu pałacowego- Alhambra, który też warto zobaczyć będąc w Grenadzie. Alhambra była naszym głównym celem oraz zwiedzenie zajęło nam cały dzień ;)

2) Kolejna również Hiszpańska Barcelona <3 I tutaj najbardziej efektowny był pokaz fontanny, z muzyką, kolorami i milionem ludzi. Katalończykom nie podoba się ilość turystów, która odwiedza Barcelonę, ale jest ona taka piękna, że aż naprawdę nic dziwnego. 




Sagrada familia





3) Między Włochami, a Francją mieści się wspaniałe Monaco. Nie duże ale piękne i bardzo odpicowane. W Monte Carlo znajduje się jedno z najbardziej znanych kasyn, które również jest warte zobaczenia, choćby nawet z zewnątrz. 




4) Kolejnym równie pięknym miejscem była grecka wyspa- Skiathos. Tak, to tam kręcony był film Mamma Mia. My dostałyśmy się tam rejsem statkiem ELIZABETH. Jeśli ktoś nie lubi zwiedzać to i tak warto jechać ze względu na sam rejs. Na statku odbywają się tańce, wygłupy, degustacja metaxy, zdjęcia z kapitanem, który był tak zabawny, że do dzisiaj go pamiętamy, a najlepsze to bitwa na balony z wodą pomiędzy dwoma statkami. 
A wyspę oceńcie już sami na ile to możliwe ;)



5) Teraz czas na nieco chłodniejszy, górski klimat oryginalnego Zakopanego, które mamy bardzo blisko i jak tylko zatęsknimy to wsiadamy w auto i wracamy tam <3. Zakopane ma swój urok, Krupówki z widokiem na góry. Góralskie knajpy, dancingi są tam  nie do pobicia. 
My wraz z całą rodziną na ogół przesiadujemy w Watrze, ponieważ gra tam muzyka na żywo. Jeśli znacie jakieś inne fajne knajpy w Zakopanym dajcie nam znać, a na pewno odwiedzimy ;)





6) Budapeszt <3 -co to dużo mówić, najlepiej zobaczcie sami ;*






7) Kolejno dajemy Pizę. Włochy to miejsce najczęściej przez Nas odwiedzane, ponieważ aż 3 razy i na pewno to jeszcze nie koniec ;) 
Krzywa wieża, ją trzeba zobaczyć na własne oczy ;)





8) A jako przed ostatnią polecamy galerię w Paryżu oraz sam Paryż. Tu swoje miejsca mają najbardziej znane marki m.in Michael Kros, Prada, D&G, Louis Vuitton, Dior i dużo dużo innych, natomiast sam wygląd galerii to jest mistrzostwo. 









9) Enklawa- San Marino tam wszyscy mówią po polsku ;o. Piękne wąskie uliczki, mury z kamienia, małe sklepiki- to właśnie klimat San Marino. Przedstawiamy widok z najwyższego punktu widokowego. 



A Tobie który zakątek podobał się najbardziej? ;) 

Wasze opinie mile widziane w komentarzach 



Zdjęcia nie oddają tego, co zobaczy się na własne oczy, ale mamy nadzieję, że chociaż trochę przybliżyłyśmy niektóre zakątki. Może teraz już trochę łatwiej przyjdzie decyzja na kolejne wakacje. ;)


buziaki xx 
siostry

64 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne miejsca!! :).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam jest ślicznie :O
    http://patiod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, aż chce się tam być!
    http://pokochajkosmetykizmiri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W nie jedno miejsce chciałabym się wybrać ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! Widoki przepiękna! :)) Bardzo fajny pomysł na posta ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, tyle blogów już obejrzałam, ale ten na prawde ma coś w sobie i śliczne jesteście :)
    Zapraszam może akurat Ci się spodoba :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne miejsca. Moze kiedyś je zwiedzę.... <3

    http://klaudyna-life.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tych miejscach ! <3
    super blog :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post i śliczne zdjęcia :)

    Obserwuję i zapraszam :)
    blondynkapotrafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne miejsca:) moim marzeniem jest odwiedzić Hiszpanie <3
    co powiesz na wspólną obserwację?
    buziaki!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia
    Zazdroszczę wakacji:*
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. My już obserwujemy :3 http://macreateart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie :) kocham palmy :) może obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia! Mi najbardziej spodobał się Paryż, ponieważ jest to miasto moich marzeń! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam w 6 wymienionych przez Was miejscach (Barcelonie, Monako, Paryżu, Budapeszcie, San Marino i w Zakopanem) i potwierdzę że to jedne z najpiękniejszych miejsc :)) Dodałabym jeszcze tylko Chorwację :D
    Super post!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie my nigdy nie byłyśmy na Chorwacji ;(
      A podobno jest cudowna ;)

      Usuń
  17. Jeju,cudowne miejsca!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/08/przeglad-sklepu-dresslink.html - Mogłabyś poklikać i pomóc? Czeka tam konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim największym marzeniem jest własnie podróż do Hiszpanii. Mam nadzieję że w następnym roku to sie uda! Ale w tym roku bylam w Zakopanem!
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  19. ohhhh wow, cool photos.

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell


    My Blog ´suvarnathegolden´
    | Facebook | LOOKBOOK | IG@suvarna_goldBloglovin header/button/signatur for your blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo Hiszpania ♥

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia. Mam nadzieje, że kiedyś będę mogła pozwiedzać wszystkie te miejsca. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja lista by była znacznie insza ;) ale to kwestia gustu każdego z osobna. Dokoptuje się i też jestem za Hiszpanią :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny post i przecudowne zdjęcia! :)


    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij i daj znać u mnie w komentarzu, a ja na 100% uczciwie się odwdzięczę :)
    http://carolinecupcakecc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I followed you, beauty!!! Now it's your turn :)

    http://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne zdjęcia <3 zapraszam do mnie
    pannazuzannabeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Te miejsca faktycznie zapierają dech w piersiach. Zdjęcia oddają ich urok. :)
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na więcej takich notek z tak cudownymi zdjęciami!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zwiedziłam Paryż i oczywiście się z Wami zgadzam, że to jedno z najpiękniejszych miejsc ♥

    JULLY-BLOG.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia <3

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Thank you for visiting my blog) I follwoed you via GFC!))

    kireikana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe miejsca, jednak najbliższe mojemu sercu jest Zakopane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny i przydatny post
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia !
    Lecz najbliżej mojemu sercu jest jednak nasze Polskie morze :)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne zdjęcia ! :) Hiszpania jest bardzo ładna! :) Mój blog- zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow this place looks so pretty. I love the landscape and everything:)
    Would you two like to follow each other to stay in touch?
    Have a nice day,
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne zdjęcia <3 ja już obserwuję, zapraszam do mnie ;)
    pannazuzannabeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. boskie zdjęcia <3

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne zdjęcia ciekawych miejsc :) fajny blog :)
    zapraszam http://othercolorsoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojeeeju jak jabym chciała być w barcelonie <3 Zazdroszcze ;*
    http://matany-blog.blogspot.com/
    Zaobserwuj jeżeli się spodoba!♥

    OdpowiedzUsuń
  39. zapraszam oczwście do siebie :D http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia i bardzo ładne miejsca ;D

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/08/moja-kosmetyczka-i-kilka-porad.html - zapraszam nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne miejsca, aż chce się zobaczyć je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne miejsca i zdjęcia :) eifla i Barcelona *.*
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Podobnie jak wy w ścisłej czołówce umiesciłabym właśnie Barcelonę i Monaco, w którym po prostu jestem zakochana ♥ Na temat San Marino, Pizy i pierwszego z hiszpańskich miast się nie mogę wypowiedzieć, bo nie byłam :c.

    Zazdroszczę takich podróży ! :)

    http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajna relacja, również mam podobny wpis na blogu ze wspomnieniami z najpiękniejszych miejsc jakie do tej pory dane mi było zobaczyć :)
    Gorąco zapraszam do siebie:
    http://natureloverandtraveler.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. We Włoszech, Hiszpanii, ani Francji nie byłam. Patrząc jednak na Twoje zdjęcia i te zamieszczone na innych blogach, naprawdę warto tam pojechać. Zwiedziłam za to Budapeszt, przepiękne miasto. Najbardziej w pamięci zapadła mi starówka Budy. No oczywiście byłam też w Zakopanym. Czy to dobre miejsce na odpoczynek, no nie wiem. Jeżeli chodzi o nasze Polskie góry, to o wiele bardziej lubię Bieszczady, czy Pieniny. W ogóle na świecie znajduje się tyle pięknych miejsc, że pewnie połowy z nich nigdy nie zobaczę. Próbuje jednak podróżować, jak najwięcej mogę. To moja pasja, która pozwala mi docenić urodę stworzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń