piątek, 21 sierpnia 2015

Chcę byś założyła mini ♥/ OOTD

Cześć wszystkim ;) 

Nadszedł czas na nasz pierwszy post dotyczący OOTD. yeah ;D Naszą inspiracją stała się piosenka czarno czarnych- NOGI, dlatego też wskoczyłyśmy w miniówy. 





















Buty:               ADIDAS SUPERSTAR-Footlocker PL               NIKE JUVENATE-Footshop
Spódniczki:              NewYorker                                                              NewYorker
Bluzki:                         Bershka                                                                Stradivarius
Zegarki:                         Parfois                                                                    Swatch

  
Stylizacje te nie są jakoś specjalnie wyszukane, za to są proste, wygodne i ładnie się prezentują.
Jak widzicie te tanie i wygodne miniówki pasują do wszystkiego. Począwszy od sportowych butów po eleganckie bluzki. Na dodatek pięknie podkreślają nogi.
Dla nas były idealne na wakacje, kiedy promienie słoneczne roztapiały nas od zewnątrz ;D
Uwielbiamy je, dlatego
 w naszej szafie można znaleźć ok. 11 bandażowych spódniczek w różnych kolorach i wzorach.
Zaś co do butów to my zazwyczaj stawiamy na komfort. Buty typu nike czy adidas są najlepszym tego przykładem. Choć z tymi superstarami jest inaczej, są bardzo twarde z przodu.
Porównując je do new balance to niestety muszę stwierdzić że to właśnie balance górują.
W nich można spacerować całymi dniami, a tu po paru godzinach pojawi się problem bolących stóp.
Klaudii opinia na temat tych nike jest bardzo pozytywna, te buty są niczym papucie.
Chodząc czujesz jakbyś spacerowała po niebiańskich chmurkach. ;)


A wy co sądzicie o tych cudeńkach??? ;) 

Siostry xx

90 komentarzy:

  1. Ale jesteście przepiękne!I jakie opalone!
    Mogłybyście poklikać w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/zakupynowoscipromocja-001-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteście przepiękne!I jakie opalone!
    Mogłybyście poklikać w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/zakupynowoscipromocja-001-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o mnie spódniczki takiej długości są nieco za krótkie, co innego szorty. :) Do gustu w Waszych stylizacjach bardzo przypadły mi jednak buty, które wyglądają świetnie. Pozdrawiam. http://wwhatcanisayy.blogspot.com/2015/08/365.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym miała takie nogi, to też bym zakładała mini! Fajne zestawy :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, jesteście mega opalone:)
    Stylizacje jak najbardziej na TAK! :)
    szaraaarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for following my blog.
    I just followed you two back.
    Have a wonderful day,
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia,oraz świetny blog
    Zapraszam do mnie : aleksiis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądacie :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great outfits, I like the adidas shoes :)

    http://corleonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje.
    Też jestem zdania, że wygoda to podstawa dlatego zawsze lepiej włożyć wygodne buty dla własnego komfortu.

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/08/kobieta-i-jej-wymagania-zapraszam-na.html - Zapraszam nowy wpis ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne spódniczki :)
    Ładna stylizacja :)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous outfits and photos!! Just followed! :)
    ~Moll

    www.mollymac13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Love in general white and grey combinations and this one is beautiful.
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wygląd bloga ;)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacje, obie wyglądacie przepięknie :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow świetne stylizacje :) Jesteście pięknie opalone :D
    https://irrating.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę figury i opalenizny obu laseczką :D
    Fajne, proste stylizacje. W sam raz na pierwsze tygodnie szkoły.
    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Opalenizna <3
    Super stylizacje, jesteście mega siostrami!
    Obserwuję!
    http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. superstarki i krótkie spódniczki = strzał w dziesiątke <3
    jeszcze przy tak cudownych nogach!

    (ps. odpisałam na komentarz :D)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia *.* wasze wspólne najlepsze ! :** Pozdrawiam :)

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak byłam młodsza to uwielbiałam tą piosenkę, teraz ciągle nucę ją w myślach.. "ślimak już wystawił rogi, a ty pokaż swoje nogi!" haha. ;) Pięknie wyglądacie w spódniczkach, jak ja bym, miała takie nogi to bym się nie rozstawała z miniówą, ale też sobie ostatnio kupiłam, więc zobaczymy jak to będzie. :D

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne buty :3 i całe stylizacje :)

    Zapraszam na mojego bloga http://ssanderka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dziwię się, że chodzicie w miniówkach, jak macie takie zgrabne nogi, tylko pozazdrościć! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne stylizacje ;)
    Wolnej chwili zapraszam do nas może cos ci się spodoba ;)
    Cherry--on--cake.blogspot.com NOWY POST<--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, mi bardziej do gustu przypadła pierwsza stylizacja :)
    Dziękuję za obserwację, oczywiście zrobiłam to samo :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten biały zegarek strasznie mi się podoba :3 Co do stylizacji bardzo mi się podobają :*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Matko jakie piękne nogi! Tylko pozazdrościć (plus opalenizny!).

    OdpowiedzUsuń
  29. Stroje prezentują się super, ale jakie wy do tego opalone jesteście! To daje mega efekt :)

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne siostry ! :* Obydwie macie świetne figury :)) !
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądacie :) i te figury! pozazdrościć :)
    obserwuję :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. You two are so pretty!
    Congratulations on your blog!
    Thanks for visit mine blog.
    Kisses from Portugal,
    Mari
    http://themarielement.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  33. I to jakie nogi! :')) Jesteście śliczne :')

    http://kaamap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne superstary :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne stylizacje :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog. Kliknij :) :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog! :)
    Obserwuję i licze na to samo
    Zapraszam: olalyzinskaphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja ;) + obserwuje.

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna stylizacja :)
    pytałaś o obserwacje ja już i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne masz nogi a jeszcze w dodatku w zwykłych addidasach!:) Rewelka

    u mnie ,,jak sprawić aby włosy były piękniejsze'' http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super są te spódniczki ! <3 Całe stylizacje też fajne;*
    Pytałaś o wspólną obserwację:) Ja już i czekam na uczciwy rewanż :>

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale macie świetne nogi! :) Super stylizacje.
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  42. No piękne ja również was obserwuję :)
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne zdjęcia :D
    Może wspólna obserwacja?
    Dajcie znać u mnie :D
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna stylizacja ;)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanżyk ;*
    justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie jestem zwolenniczką takich spódniczek, ale Wam bardzo pasują ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Super notka!
    zapraszam do mnie na nowego posta -> blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteście prześliczne:) Czy mogłybyście poklikać w kliki u mnie? Obserwuję i liczę na to samo:) http://diamondbloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Super outfity i bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK♥.

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie wyglądacie obie! Ja właśnie się zastanawiam nad kupnem superstarów, a tu takie zaskoczenie ;/
    Chyba muszę się rozglądać za innymi :)
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny zestaw :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  51. przepiękne stylizacje!
    i uwielbiam superstary, świetny blog! :]
    obserwuje i zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne siostry! Śliczne stylizacje!

    Prowadzę bloga o Natalii Oreiro, miło by mi było gdybyś wpadła :)
    Może wspólna obserwacja?

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. I absolutely love your looks and such colors! Very nice and looks perfect for summer)

    kireikana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ślicznie wyglądacie, a jakie opalone jesteście^^
    zapraszam do mnie: siwusi.blogspot.com
    obserwujemy?♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Boskie zdjęcia :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja uwielbiam krótkie spódniczki, mam ich mnóstwo;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna stylizacja, zdjęcia i nogi oczywiście! :)

    http://black-rose-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ładne zdjęcie !

    Zapraszam do siebie na nowy post http://strongwomeen.blogspot.com/2015/08/przepisy-na-dobra-diete.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. za takie nogi dałabym się pociąć :)
    Fajne stylizacje, proste, ale konkretne :)
    buziaki
    Aga z http://otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Pięne nogi <3 a zdjęcia najlepsze <3

    http://saramarria.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne stylizacje, niby takie proste, a jednak mają coś w sobie. :)
    juliabloger.blogspot.com :)
    Ps. Poklikacie w linki na stronie Blogerka Juliaa na Facebooku? :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję opalenizny i tych nóg do nieba! Gdzie Wy się tak opaliłyście? Kurde, chyba tylko ja pracowałam, podczas tej pięknej wakacyjne j pogody.
    Mnie osobiście strasznie nie podobają się te buty Adidasa. Strasznie brzydko (wg mnie) się prezentują, ale jak najbardziej popieram noszenie takich spódniczek ze sportowymi butami! Śmiać mi się chcę jak widzę (i słyszę) te staromodne kobitki (i facetów też...), którzy kręcą nosem na taki dobór ubrania. Najpierw polecam się w to ubrać, a potem komentować, bo to kurde wygodne jest straszliwie!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;* My też często się z tym spotykamy i śmiejemy się z tego ;D

      Usuń
  64. Kochane, obserwujemy się wzajemnie i mam propozycję-może dodamy się do kręgów google? ;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Zostalyscie nominowane do LBA.Więcej info u mnie na blogu.

    http://dziennadawkamody.blogspot.com/2015/08/nominacje.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  66. Buty *.*
    moze wspolna obserwacja? :D daj znać u mnie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam spódniczki ale niestety moje nogi wyglądają w nich nie korzystnie.A co do butów stawiam na wygodę i nike roshe są dla mnie numerem jeden :)

    martha-dz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne stylizacje:) Proste, ale jednak mają coś w sobie.
    Pozdrawiam Was cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  69. Zima nadchodzi, a tuaj take piękne stylizacje! :-) I ta opalenizna <3.

    OdpowiedzUsuń
  70. Widac,ze sympatyczne z Was dziewczyny. Nie rozumiem tylko po co nazwa blogu, tytul i inne dodatki zamiescilyscie w jezyku angielskim? Przeciez adresatami sa Polacy. Mieszkam od wielu lat w W. Brytanii i gdy czesto bywam z wizyta w Polsce jestem wrecz zalamany jak Polacy w kraju zamieniaja slowa polskie na angielskie. Czy jezeli napiszesz cos lub powiesz po angielsku czujesz sie lepiej jakby z wiekszego swiata, czy to taki szpan? Jezyk polski dzieki temu umiera. Czesto slysze i czytam lunch, meeting, assessment, feedback, asap, coach, deal, fame, funeralny nastroj, research, outdoor, casual i setki innych tworzacych uliczny bełkot! Mamy taki fajny jezyk, w ktorym mozemy powiedziec i okreslic wszystko,wiec po co uzywac na sile obcego? Zreszta nie tylko ulica tak mowi w galeriach handlowych kroluje "for sale", "last call", a przejscie dla personelu to juz "for staff", ale rowniez dziennikarze telewizyjni, aktorzy maja scenariusz z tym samym bełkotem, ktorzy powinni miec wplyw na ksztaltowanie i dobry przyklad poprawnej polszczyzny. Jestem w szoku jak na wlasne zyczenie niszczymy swoj jezyk. Niestety to co masz na co dzien i nie musisz o to walczyc lub chocby starac sie - nigdy nie docenia sie.Pozdrawiam i licze na odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuje abyś napisał książkę, bo jeden komentarz Ci chyba nie wystarczy aby zmienić świat :)

      Usuń