czwartek, 13 sierpnia 2015

First information

 Hejka dziś przychodzimy do Was z pierdołkami o nas, ponieważ nie zawarłyśmy tego w pierwszym poście, żeby nie był za długi.

Zacznijmy może od tego, że jesteśmy siostrami, a różnica wieku między nami wynosi rok. W sumie to nie jest dużo dlatego traktujemy się jak rówieśniczki. Jesteśmy dla siebie najlepszymi przyjaciółkami i doradzamy sobie w każdej sprawie. Jeśli chodzi o chłopaków mamy odmienne gusty, ale zawsze sobie jakoś pomożemy.
Od zawsze rodzice nie dawali nas poróżnić i górowała jedna idea "albo obie, albo żadna" i tak zostało do teraz. Szczerze to nadal się zdarza, że jedna z nas nie może wyjść na imprezę bez drugiej. <śmiech>

A teraz trochę o każdej z nas z osobna ;)


Jak to zawsze młodsza ma pierwszeństwo, czyli kilka słów o Klaudii ;


Jestem Klaudia, mam 17 lat i interesuje się biologią, tańcem, modą. Na co dzień zajmuje się paznokciami i wbrew pozorom bardzo to lubię. Kocham podróżować, zwiedzać i leniuchować na gorącej plaży. Jestem łowcą promocji, uwielbiam łapać okazje i nabywać różne rzeczy. W przyszłości (może nie tak odległej) chciałabym skoczyć ze spadochronem. Czytając bloga będziecie mogli dowiedzieć się więcej o nas, naszych pasjach i ekscytujących podróżach. 
Pozderki mordki ;* 


About Karoline


 Siemka, z tej strony Karolina choć prawie nikt nie mówi do mnie po imieniu. W zasadzie to częściej słyszę po prostu Nowak lub lolina. Ja jako ta starsza siostra <mądrzejsza> haha, zawsze muszę się opiekować tym wypierdkiem małym.
 Szczerze to sklecenie poprawnego zdania bardzo długo mi zajmuję dlatego prostymi słowami pisząc: uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi, oglądać zachody słońca oraz śmiać się z wszystkiego dookoła. Jednak najbardziej lubię jak ludzie po prostu przechodząc na ulicy uśmiechają się tak o.
 Jestem osobą spontaniczną i bardzo ciekawą świata. Zawsze w życiu kieruje się ideą że należy z każdej chwili czerpać jak najwięcej.



Pozdrawiamy, buziaki
siostry xx


Piszcie, co sądzicie ;)

16 komentarzy:

  1. Z tego połączenie wyjdzie wam bardzo ciekawy blog ;) chętnie poczytam o waszych pasjach
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy ;)
      Na pewno jeszcze o tym wspomnimy ;)

      Usuń
  2. miło was poznać, już was lubię:) powodzenia w blogowaniu!

    poklikacie u mnie?:)
    sidhexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam mieć siostrę ;x super, że macie taki dobry kontakt :d i dobrze, że rodzice nikogo nie faworyzują :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;)
      Coś czuje ze będziemy twoimi stałymi czytelniczkami ;)

      Usuń
  4. Powodzenia w blogowaniu! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyście poklikały u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post :) Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękujemy i zaraz zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam kolegę xxx Nowak i też na niego mówimy Nowak.Hahaha. CO jest z tym nazwiskiem nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia:) Karolina bardzo mi przypomina Karolinę Gołębiewską która prowadzi kanał na yt : StylizacjeTV haha

    http://mrsxbloom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądacie, czekam na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje ;)
    Bardzo fanie, że macie taki dobry kontakt, ponieważ z rodzeństwem bywa różnie ;D

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/08/dresslink-wspopraca.html - poklikajcie w linki to dla mnie ważne ;)

    OdpowiedzUsuń