niedziela, 6 września 2015

Jak to jest z tą szkołą ;>/ stylizacje/ W.KRUK

Hej kochani ;*
Na początku chciałyśmy podziękować wam za wspaniale komentarze, które motywują nas do dalszego prowadzenia bloga. Każde wyświetlenie jest dla nas ogromnym sukcesem. Bardzo Wam za to dziękujemy!


A teraz chciałyśmy poruszyć temat szkoły, która będzie naszym nieodstąpionym towarzyszem przez najbliższe parę miesięcy.  
Szczerze powiedziawszy my już po pierwszym tygodniu szkoły mamy dość ponieważ to co nam nauczyciele zapowiedzieli będzie dla nas torturą. 
Karolina w klasie maturalnej martwi się jak połączyć koniec z końcem i znaleźć wolną chwilę. 
Natomiast Klaudia bardzo się cieszy z rozszerzonej biologii tylko zastanawia się czy jej mózg pomieści tyle informacji. Książki na semestr liczą gdzieś 400 stron.




















Ale jednak o szkole można myśleć pozytywnie, ponieważ ma ona nas czegoś nauczyć, abyśmy nie byli debilami (za przeproszeniem), którzy nie wiedzą zupełnie nic. 
Dzięki niej rozwijamy swoje pasje takie jak pisanie bloga, odkrywamy coraz to nowe tajemnice życia, poznajemy duuużo nowych ludzi, pojawiają się pierwsze miłości i staramy się odkryć nasze powołanie. 
Uważamy, że człowiek, który ma ogromną wiedzę, jest wart podziwu oraz z taką osobą nigdy nie zabraknie tematów do rozmowy.




NOWY ZAKUP <3 
Chcemy Wam pokazać też nasz ostatni "siostrzany" zakup, którym są srebrne bransoletki. 
Karola zakupiła je w W.KRUK jako niespodziankę dla mnie na poprawę humoru.
Dały rade <3 
Oraz na dobry początek roku szkolnego i szczęście, które w wakacje nam niestety nie dopisywało;(
Możecie je zobaczyć poniżej na zdjęciach.




Klaudia: koszula- reserved/ ramoneska- bershka/ legginsy- accesories/ buty- converse/ torebka-reserved/ zegarek-parfois/ bransoletka- W.KRUK
Karolina: ramoneska- reserved/ bluzka- sh/ spodnie- mango/ buty-CCC/ torebka- pull&bear/ zegarek- swatch/ bransoletka- W.KRUK


Oczywiście piszcie w komentarzach co ciekawego u Was słychać i jak Wam minął pierwszy tydzień szkoły?
Całuski xxx
siostry

79 komentarzy:

  1. super wyglądacie dziewczyny, jesteście mega pozytywne!
    bransoletki są urocze :)

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny zakup!
    Powodzenia w szkole życzę, ja mam 400 stron na matematyce :(
    ślicznotki :*
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że w dzisiejszych czasach istnieje ktoś taki jak Wy
    Super post!
    ---> http://fridayp.blogspot.com/ <--- Mój blog
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweet photos) So full of energy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygladacie. Swietne zdjecia. Jestescie urocze. Zegarek bomba!

    Zapraszam do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the post, chk out my new website - www.sapphireziva.com
    new post - http://www.sapphireziva.com/fashion_detail.php?id=27
    wana follow on gfC?
    xo, kanchan

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Weronika i Wiktoria|
    MOŻEMY LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? KLIKNIESZ W LINKI? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja szkoła to powrót obowiązków. Jednak w niej się właśnie dużo uczymy ;)
    Ja mam dłuższe wakacje i dziwnie się czuje z tym, że wszyscy chodzą do szkoły, a ja nie ;c

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/09/rzecza-chyba-najwazniejsza-w-codziennej.html - Zapraszam nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, delikatna bransoletka! Bardzo mi sie podoba :)
    Super zdjecia!
    Pozdrawiam! :*
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeżyłam zarówno rozszerzoną biologię jak i maturę :D Spokojnie dacie radę, trzymam kciuki! :*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, super zorganizowany :)

    Zapraszam na nowy post : http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/09/run-dmc-jeans.html#more

    OdpowiedzUsuń
  12. klasa maturalna jest najcięższa :( cieszę się że już mam to za sobą :P
    Dacie rade! Powodzenia z pogodzeniem tego wszystkiego!
    śliczne zdjęcia!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miło ogląda się Wasze zdjęcia. Ja też jestem w klasie maturalnej i mam mnóstwo nauki. Z chęcią zostanę u Was na dłużej :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje ;)

    Follow back?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się Wasze stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne bransoletki i zazdroszczę rozszerzonej biologii na którą się wybieram :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna bransoletka! <3
    mozemy obserwowac, ja juz, teraz Wy :P
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej kochane :) Świetny post :) Będę na pewno częściej zaglądać. Powodzenia w dalszym blogowaniu :) Pozdrawiam http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/gimba-p.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/gimba-p.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za odwiedziny kllaudy.blogspot.com :)
    Świetny blog, moja imienniczka świetna koszula <3 Karolina super torebka <3
    Tak jak pisałyście obserwuję, powodzenia w dalszym blogowaniu ! KLLAUDY

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteście bardzo ładne i szczuplutkie :) A co do materiału liczącego 400str... Na studiach 400str=egzamin, a na niższych etapach szkolnictwa macie to szczęście, że materiał jest podzielony. Więc dacie radę, skoro studenci dają :)

    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością bym się tak ubrała. Wyglądacie super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W takim razie życzę powodzenia w tej szkole, ale dacie radę! Świetne stylizację :)

    Pytałaś o wspólną obserwację, więc czemu nie, wasz blog jest świetny :) Ja już obserwuję
    http://weronika-dudek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Póki co, u mnie w szkole jest na luzie. Atmosfera przyjazna, a nauki jeszcze nawet nie tak dużo :)

    Zapraszam na konkurs!
    KONKURS - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie nie bylo jakiejś rewelacji :D W sumie bardzo szybko minęły mi te dni. Pewnie niedługo już będzie zaczynał się okres sprawdzianów, kartkówek etc. Aż nie chce mi się myśleć o tym :(
    A co do Was dziewczyny, to świetna notka! A te bransoletki są przecudowne, takie delikatne <3 Mega!

    Zapraszam do siebie ---> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com
    Obserwuję i nie ukrywam, że liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna bransoletka ;P bardzo delikatna ;) Piękne radosne zdjęcia ;D Życzę Wam powodzenia w szkole ;D Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :D
    Zapraszam również do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądacie! Życzę Wam, aby wszystko się ułożyło :)
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA
    Obs za obs?
    Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia i stylizacje! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia , widać samą pozytywną energię :D

    zapraszam do mnie lovesfornothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylizacje jesteście do siebie podobne ;)
    edanaa.blogspot.com/?m=1 -klik ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem dopiero w pierwszej klasie liceum, a już nie wiem jak mam pogodzić ze sobą naukę i blogowanie ;/
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacje;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Życzę powodzenia w nauce rozszerzonej biologii :D

    Proponowałyście wspólną obserwację, jasne, zacznijcie i dajcie znać na blogu, a od razu się odwdzięczę :)
    http://majka-majkaa-blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne stylizacje :D
    http://meydid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyglądacie! bardzo mi się podoba cały ten look :)
    kliknieci w moim najnowszym poscie?a może miałabyście ochotę na obserwację, ja bardzo chetnie, bardzo mi się w Was podoba :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Great look! Bag is so beautiful! :)
    PS: Do you wanna follow each other? Let me know in comment! x

    jasminadi.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne zdjęcia. :) Zegarek. ♥
    Pytałyście o wspólną obserwację, ja już. ;)
    Pozdrawiam.

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia ;) i te uśmiechy :D
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będę komentować nowe posty ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Prawda, jednak bez szkoły wiele byśmy nie zdołali :) piękna bransoletka!
    Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. ciekawy post i śliczne zdjęcia :) może wspólna obserwacja? x
    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com,jeśli możesz kliknij w linki przy współpracy,dziękuję! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne stylizacje :) trzymajcie się :*

    www.qamille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam jeszcze wakacje :D

    Dziękuję za pozytywny komentarz :)
    Zgodnie z pytaniem - obserwuję :)
    pozdrawiam!

    Zapraszam na mój blog - famuart - klik

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna zdjęcia :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Pytałyście o obserwację ;d
    Okey zacznijcie ;)
    świetne zdjęcia ;)
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia i stylizacje. Mi właśnie też weszło w tym roku rozszerzenie z bio, jestem naprawdę przeszczęśliwa, ale materiału jest zdecydowanie za dużo ;( + oczywiście mamy już zapowiedziane około 8 sprawdzianów. ;D
    Obs = obs?
    Zacznijcie, a ja na 100 % się odwdzięczę. ;*
    Buziaki. ;**
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Również jestem na rozszerzonej biologii :)
    Świetne zdjęcia ;3 Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. świetnie wygladasz, jak Ty to robisz,że zawsze wyglądasz rewelacyjnie :)
    wpadnij na nowy post i zrób klik w "KLIK" jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. powodzenia dziewczyny, dacie radę!
    fajne stylizacje, idealne na co dzień ;)

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. swietne stylizacje, pozdrawiam cieplutko ;]
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne stylizacje! widać że siostry haha :) super ;) pierwsze zdjęcie świetne :)
    pytałyście o wspólną obserwacje - zacznijcie :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com/2015/09/81-wedding.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie wyglądacie! Bransoletka rewelacyjna ! :))

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  54. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    ••• Môj BLOG /KLIK/ •••

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know! ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziewczyny jesteście super !

    Stylizacje są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Ślicznotki ;*
    Cudna kurtka :) właśnie takiej szukam :)
    Dostałam do Ciebie propozycje obserwacji :) zacznij i mnie o tym poinformuj a ja z chęcią się odwdzięczę :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. bransoletka jest przepiękna, a zdjecia bardzo pozytywne;)

    Jeśli masz czas, poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Oh very gorgeous pics darling
    Now I´m following you in GFC #
    I hope your follow me back
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też mam rozszerzoną biologię i nie wiem jak ja to ogarnę wszystko :D
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne stylizacje,czerna romoneska wygląda genialnie. Również czaję się na podobną. :)

    Zapraszam do mnie,bedę wdzięczna za kliknięcia. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/biao-czarny-komplet.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Pięknie wyglądacie ! Obie stylówki w moim stylu, luźne ale ładne ;) Zegarek i bransoletka z serduszkami jest piękna <3


    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  62. Dacie sobie radę! Powodzenia:) świetne stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Swietny blog! Cieszę się że na niego trafiłam!
    zaobserwuj mnie a ja na pewno zrobie to samo!
    mój, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Życzę powodzenia w szkole. Trzymam za was kciuki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń