wtorek, 30 maja 2017

Metamorfoza włosów, naturalne produkty do pięlegnacji

Dzień dobry wszystkim! :)

Jak mija Wasz ostatni miesiąc przed wakacjami? Czy Maj przyniósł Wam dużo uśmiechu oraz pozytywnej energii???
Kto by pomyślał że już zaraz czerwiec 2017!

Dziś chciałam napisać post dotyczący pielęgnacji włosów,
a dokładniej chcę opisać serie produktów, które ostatnio zakupiłam, aby wzmocnić swoje włosy.
Nie dawno miałam problem związany z wypadaniem włosów, co bardzo mnie zestresowało oraz zmartwiło, nie mam nadal bladego pojęcia co było tego przyczyną.
Czy to złe odżywanie, stres, który ostatnio mi towarzyszył, czy też brak odpowiedniej pielęgnacji włosów.
Dlatego też postanowiłam coś z tym zrobić i wziąć się w garść!
Dodam że nie współpracujemy z tą firmą ani jej nie promujemy, po prostu przedstawię Wam produkty, które uważam że są wystarczającą dobre,
aby o nich napisać.
Wszystko kupiłam w jednym sklepie: Holland and Barrett.

Tutaj macie linka:

A tu są produkty, które kupiłam:


1.Szampon z olejku arganowego. Czytałam recenzje na jego temat i postanowiłam spróbować, gdyż ludzie naprawdę dobrze się o nim wypowiadali oraz go polecali. Co do działania wydaje mi się rzeczywiście dobry, a zapach jest bardzo przyjemny i łagodny.Niestety nie udało mi się kupić normalnej wielkości, ponieważ był 'out of stock', dlatego muszę się zadowolić jak na razie miniaturową wersją.


2. Odżywka z olejku arganowego z tej samej serii. Tutaj na szczęście była dostępna normalna wersja. Co do zapachu jest on taki sam jak w przypadku szamponu, a po umyciu tą odżywką, włosy są naprawdę delikatne i łagodne.

3. Olejek arganowy. Oczywiście nie mogło zabraknąć samego, czystego olejku.
Wcierałam go już parę razy we włosy, ale nie mogę jeszcze nic powiedzieć na ten temat. Z tego co czytałam to on jest bardzo dobry na wszystko paznokcie, włosy, suchą skórę.


4. Tabletki HAIRBURST w zasadzie serduszkowe żelki, które mnie oczarowały swoim wizerunkiem. Zobaczymy czy będą tak dobrze działać jak wyglądają. ;)
Co do smaku są bardzo słodziutkie, wydaje mi się że są one o smaku truskawkowym.



5. Serum miodowe na odbudowę płytki paznokcia, wiem że to nic nie ma wspólnego z włosami, ale mogę polecić ten produkt. Naprawdę nawilża skórki oraz wzmacnia paznokcie, a na dodatek zapach miodowy jest nieziemski.


Główną zaletą tego sklepu jest to, iż wszystkie produkty są naturalne,
brak wszelakiej chemii, która negatywnie wpływa na nasze ciało oraz włosy.
Możemy być 100% pewni, że są to produkty wysokiej jakości, które zapewnią nam satysfakcję.
Następnym plusem jest duży wybór rzeczy, który ten sklep oferuje.
Możemy tam znaleźć napoje, jedzenie, witaminy, tabletki, produkty do pielęgnacji oraz do makeupu, sportową żywność, a mianowicie odżywki, proteiny oraz akcesoria sportowe.
Minusem uważam, że są ceny, gdyż wszelakie produkty z tej firmy są dość drogie,
chodź warte zakupu.
Na stronie sklepu można często znaleźć promocje np. 3 w cenie 2, produkty po pół ceny, darmowa dostawa i itp.
A wy macie sprawdzone produkty na włosy? Chętnie dowiedziałabym się co polecacie oraz co używacie. Czekamy na wasze recenzje w komentarzach. ;)

To by było na tyle na dziś, także pozdrawiamy was cieplutko i życzymy miłego wieczoru!



/Karolina

39 komentarzy:

  1. Super produkty, ale najbardziej przyciągnęły mnie, jako żarłoka - żelki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and
    instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow
    back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. I did not know any of these products but they look fantastic.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te tabletki są przeurocze, haha. Świetna sprawa!
    http://rozowerekawiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam fioła na punkcie pielegnacji włosów, zwłaszcza tej naturalnej! Chyba muszę zajrzeć do tego sklepu ;) Szampon z olejkiem arganowym wygląda kusząco!
    Pozdrwiam :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam zestaw swoich ulubionych produktów do włosów. Polecam odżywkę keratynową :D
    A sklep i wasze produkty świetnie się zapowiadają, może się na coś zdecyduje :p
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw kosmetyków!

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo wspaniałych produktów. Chciałabym wszystkie :)


    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też używam kosmetyków z olejkiem arganowym :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super produkty, muszę przetestować
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio rozglądałam się za kilkoma z tych prodoktow :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post!
    Thank you for visit my blog. I follow you.
    Have a nice day!

    Moj mali kutak

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z naturalnych uwielbiam szampon biolaven

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatni miesiąc przed wakacjami to dla mnie istne piekło... Wystawianie ocen mam do 9, a sprawdzianów, kartkówek czy referatów grubo ponad 10.
    Bardzo lubię naturalne kosmetyki i te wyglądają świetnie!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. i jak ten olejek się sprawdza ? :)

    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie jeszcze nie wyrobiłam sobie opinii na jego temat, ponieważ używam wszystkich tych produktów :) Ale z tego co czytałam to wszyscy polecają olejek arganowy :)

      Usuń
  16. Muszę koniecznie spróbować tych żelek :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Żelusie prezentują się świetnie.
    Zapraszam do mnie
    https://zapiskiisi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile produktów! Aż trudno się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne produkty, najlepsze z olejkiem arganowym? :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam olejek do twarzy, jest ok. Fajnie się sprawdza olej z kokosu na suche ręce.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogę zdecydowanie polecić te tabletki HAIRBURST. Od momentu ich stosowania, moje włosy stały się bardziej mocniejsze, nie wypadają mi tak jak wcześniej. Pozdrawiam ������

    OdpowiedzUsuń
  22. Żelki sama bym wypróbowała, jednak moje włosy są na tyle silne, że nie potrzebują żadnych 'dopalaczy' :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Żelki wyglądają bardzo ciekawie, chętnie bym je wypróbowała :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Super :) obserwuje <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe produkty! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Napewno mi sie przydadza ze wzgledu na to, ze chce zapuscic wlosy :>
    ZAPRASZAM NA MÓJ KANAŁ

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, wpadłam tylko na chwilkę, żeby dać znać, że wróciłam do blogowania ;)
    Dużo się u mnie zmieniło, wszystko poukładało, mogę działać :)
    W wolnej chwili zapraszam :* http://lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Te tabletki są bardzo ciekawe. Bardzo ciekawe ogólnie produkty :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń