sobota, 6 maja 2017

Wielki powrót!

Hej kochane!! 😄😄
Na początek chciałabym was przeprosić że nie było nas tu ponad rok.
Zaniedbaliśmy naszego bloga na którego pracowałyśmy więcej niż rok i który był dla nas tak ważny. Oczywiście chce wam podać przyczyny tej sytuacji oraz oznajmić ze teraz już wracamy i będziemy na bieżąco cos dodawać z Klaudią.
Po pierwsze rozdzieliłyśmy się z siostra, nasze drogi się rozeszły i zamieszkałyśmy osobno.
Klaudia pozostała w Polsce gdyż właśnie jest przed nią wyzwanie, jakim jest matura.
 Trzymam za ciebie złotko w kciuki oraz wszystkim innym maturzystą życzę powodzenia!!! 
A ja wyprowadziłam się do Londynu także nie miałyśmy możliwości razem pracować nad blogiem i dodawać regularne posty.
Osobiście miałam bardzo dużo tu na głowie: znalezienie pracy, studia, zaaklimatyzowanie się, zmiana języka i itp. Oczywiście napisze post później w którym opisze wszystko, jak to wyglądało. Mam nadzieje, ze będziecie zainteresowane i przeczytacie kolejne posty. 
A najważniejsze pozostawiłam na koniec moja siostra się tez tu przeprowadzi i znów będziemy razem mieszkać, spędzać czas, śmiać się, wygłupiać! 
To jest ta wiadomość, która ostatni czasy sprawiła mi największe szczęście!
 Także teraz po roku rozłąki znowu będziemy razem DWIE NOWACZKI! 
Dodaje tu tez kilka fotek z tego roku co nas nie bylo, abyście mogły zobaczyć w skrócie co się z nami działo. 
Kochane napiszcie nam jak matury wam poszły, bardzo się stresowalyscie?? 😊😊












//Karolina


38 komentarzy:

  1. Kurczę, ja mam maturę dopiero za rok, a już zaczynam się stresować...
    Widać, że jesteście razem bardzo zżyte dlatego liczę na więcej postów!

    http://vienatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dziękujemy! W zasadzie w Polsce to zawsze wszędzie razem byłyśmy ! :) Będziemy trzymać w kciuki za rok za twoją maturę więc bez stresu! :D

      Usuń
  2. Na nowy początek życzymy powodzenia! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jesteście podobne :)

    dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej :)
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Londyn to miejsce, do którego zawsze chciałam pojechać <3 Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga, dołączam do grona obserwatorów!
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że razem zamieszkacie. Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też marzę o sesji w Londynie *.*
    Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam do wspólnej obserwacji ;) Ja już obserwuję. POZDRAWIAM.
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetnie, chętnie dowiedziałabym sie jak Ci tam jest w Londynie <3
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny Blog *.* i Cudowne Zdjęcia <33

    Co powiesz na wspl obs ? <33

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę możliwości mieszkania w Londynie. Cudowne miasto! Może pomyślicie nad postem opisującym Wasze życie w Londynie? Warunki życia, londyńczycy i różne tego typu ciekawostki?

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko opiszemy w przyszłych postach :) Chętnie zajrzymy na twojego bloga

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia, bardzo fajnie się je ogląda. Tegoroczne matury były całkiem spoko, teraz pozostało tylko czekać na wyniki :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia :) Ładnie wyglądacie razem sisters :D =)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Za taki uśmiech powinni nagradzać tym samym! Piękne wspomnienia w postaci zdjęć :)

    xclaudia-wojcik.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo jak pięknie :) Pozdrawiam ;*
    Obserwuję i zapraszam do mnie na rewanżyk :)

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cool post, dear! I really like photos <3
    I'd be happy friendship blogging ♥ (Subscribe to your blogger)
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny post :) swoją drogą polecam wam wgrać gotowy szablon na bloga i usunąć pasek nawigacyjny u góry jesli chcecie przy tym pomocy to pomogę (aniarajekblog@o2.pl)

    Wpadnij!
    https://anjaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak miło, że siostry znowu będą razem :) Widać, że łączy Was przyjaźń i to jest świetne, ponieważ naokoło widzę wiele rodzeństw, które nie za bardzo się lubią. Ja również niedługo wybywam , razem z mamą przeprowadzam się za granicę i w końcu będę mieszkać blisko taty i brata, z którymi widuję się bardzo rzadko ze względu na odległość. A matura? Jestem dobrej myśli ;) Mam nadzieję, że Klaudii również dobrze poszło :)
    Pozdrawiam!
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jaki świetny komentarz! *.* Trzymam w kciuki za twoją maturę, aby było wszystko rozwalone na 100%! Obserwujemy i pozdrawiamy! :)

      Usuń
    2. Świetnie, ja również z miłą chęcią zaobserwowałam ;)

      Usuń
  18. ja właśnie jestem po maturze i teraz najdłuższe wakacje ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że wracacie na bloga :)
    liczę, że zostaniecie już na dłużej.

    Pozdrawiam ciepło,
    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi do matury jeszcze daleko c; Ciekawe zdjęcia.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  21. oj tak bardzo zazdroszczę przeprowadzki! Chętnie poczytam posty o organizacji itd! :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądacie jak bliźniaczki! :D
    Chciałabym mieć taką świetną więź z siostrą, jak Wy...
    Cieszę się, że zdecydowałaś się dotrzeć do celu, choć w Twoim przypadku było to dość trudne, musiałaś wszystko od nowa zaczynać. Trzymam kciuki <3
    http://easy-freaky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. aaaj co za pozytywne zdjecia <3 zazdroszcze wizyty w Londynie ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jezus jesteście jak dwie krople wody! Zazdroszczę wam strasznie wyjazdu!
    Przy chwili czasu zapraszam do mnie - dobijam do 300 czytelników!
    https://zozolekk.blogspot.com/2017/05/superwoman.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę wytrwałości w powrocie na bloga ;) Też miałam niemałą przerwę.
    Super post!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia! ^^

    http://klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jeju, super że wróciłyście! zapraszam w wolnej chwili do mnie, dopiero zaczynam xx

    tellmeiwhatever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń