poniedziałek, 24 lipca 2017

Wspomnienia z wakacji

 Hej kochani!

Co u Was słychać? Jak lecą Wam wakacje???
 U nas to jak na razie praca, praca, odpoczynek i praca.
Także znaleźć chwilkę na porządny relaks i dobrą książkę jest dość ciężko.
Przejdźmy jednak do przyjemnego, wakacyjnego tematu dzisiejszego posta.
Postanowiłam podzielić się z Wami moimi wrażeniami oraz wspomnieniami ze słonecznej Majorki!





Pod koniec czerwca udało mi się znaleźć naprawdę fajną promocję, last minute,
przez którą właśnie zdecydowałam się na wyjazd na wakacje.
Wybrałam hotel Bellevue Lagomonte, który polecam każdemu,
jedzenie było pyszne, obsługa bardzo przyjazna, pokoje czyste oraz ładnie urządzone. 
Na dodatek hotel posiadał własną wyspę z basenem, na której był mały bar gdzie można było zjeść przekąski między posiłkami.






W hotelu także odbywały się wszelakiego rodzaju animacje dla dzieci oraz dorosłych zorganizowane przez SuneoClub. Można tez było zobaczyć magiczne sztuczki przedstawione przez grupę zawodowców albo wsiąść udział w karaoke, bingo oraz w inne gry.


A teraz pokaże Wam parę zdjęć z naszego wypoczynku.







Wakacje ogólnie nam się strasznie udały, czas spędziliśmy bardzo miło, w fajnej atmosferze także bez wątpienia mogliśmy odpocząć, a zarazem nabrać sił. A każdemu zainteresowanemu wyjazdem na Majorkę gorąco polecam, przepiękna oraz cudowna wyspa.

Zapraszam Was także na nasze instagramy:
Klaudia   Karolina

Pozdrawiam Was cieplutko
/Karolina

20 komentarzy:

  1. Mega zdjęcia, piękne widoki :)
    Zazdroszczę wyjazdu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super zdjęcia :) Dobrze, że wakacje się udały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing photos.
    Have a lovely day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nadal czekam na urlop.. Piękna relacja z wyjazdu. Obserwuję c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrościć :3
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia ;) udane wakacje :)))
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce no i wspomnienia! ;)
    Zapraszam CAKEMONIKA ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, że wyjazd zaliczasz do udanych :)
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że było cudownie :) Zdjęcia ukazują wszystko :)
    Obs.:*:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zagraniczne (spontaniczne podróże). Widać, że była świetna zabawa. Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga, pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiedzę, że wyjazd był bardzo udany! i świetnie się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudowne zdjęcia! Mega zabawne i kochane! ❤
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  14. No, no Majorka to marzenie wielu osób :) Piękne widoki i widać, że szczęśliwa para :)

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że wakacje się udały! Waszą radość widać na zdjęciach. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia! Aż chce się wyjechać z tej ponurej Polski. :)
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń