piątek, 22 września 2017

Studniówkowe wspomnienia/ sukienka z lou.pl

Hej wszystkim ;)

Jak Wam mija wrzesień?
Jak wasze nastroje po powrocie do szkoły?
Początek roku, dla niektórych koniec wakacji. Teraz czekają na Was nowe przygody, wyzwania i doświadczenia ;)
Jesteście gotowi? 

Wiem, że trochę czasu minęło, trochę mnie nie było, ale dużo się u mnie zmieniło przeprowadzka do Londynu i te sprawy ;) o czym na pewno zrobię osobnego posta ;)

Uwielbiam wspominać,  dlatego też przychodzę do Was z moimi wspomnieniami ze
 STUDNIÓWKI,
 która odbyła się w Hotelu Best Western Premier w Krakowie.  




Wystrój i oficjalna atmosfera sprawiły, że czułam się wyjątkowo.
Na początku pojawił się lekki stres przed polonezem,
ale zaraz potem atmosfera się rozluźniła.
Bardzo podobało mi się na balu, przetańczyliśmy całą noc
Szpilek nie połamałam ale mało brakowało. ufff ;D 
Śmiechy, rozmowy, żarty, pełne euforii twarze, to dlaczego warto iść na taką imprezę.
Endorfinki towarzyszyły nam całą noc!
Bawiliśmy się naprawdę super w gronie przyjaciół i dobrej muzyki.
Jedyne co źle wspominam- to jedzenie ;D
Niestety nie było takie jak u babci ;s



Moja sukienka zakupiona na stronie lou.pl spisała się naprawdę świetnie.
Wysokiej jakości materiał i cudowny design sprawiły, że wybrałam właśnie ją ;)
I nie przeliczyłam się,
suknia okazała się być wygodna
i co najważniejsze nie spadała podczas tańca.
Jedynie trzeba było uważać na cekiny przy górze, gdyż trochę się zaczepiały, ale nie sprawiało to większego problemu.
Polecam!

Więcej sukienek znajdziecie na:
lou.pl

(moja nazywa się ALESSIA)







Dajcie znać jak Wasze studniówki ?!
 Buziaczki,
Klaudia xx

14 komentarzy:

  1. O wakacjach to ja niestety miałam już czas zapomnieć .. :D Ale miałaś piękną sukienkę na studniówce <3 ! Ja na swoich uroczystościach robię sporo zdjęć, żeby później właśnie tak powspominać :)
    Miłego wieczoru ! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja studniówka nie była super, ale też źle nie było :) postawiłam na czerwoną sukienkę do polowy łydek :D Twoja jest cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie <3
    http://cravean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałaś pięknie ♥️ Nie mogę sie już doczekać swojej studniówki 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię wspominać jak wspaniale bawiłam się na swojej studniówce. :) Wyglądałaś pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Też mam w tym roku studniówkę. Czekam na wpis o Londynie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sukienka, szczególnie góra mi się podoba. Idealnie po mojemu! Zapraszam, https://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną masz ta czarną sukieneczkę! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka super sukienka! :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post darling, So nice and interesting.
    You have amazing blog and I follow you!
    Hope you will visit my blog and maybe follow me.

    Have a nice day, all the best.
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałam sukienkę z LOU. Piękne tam są! <3
    Ślicznie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń