poniedziałek, 26 października 2015

Ulubieńcy miesiaca- moja opinia


Cześć cześć <3

Emotikon w
Dawno mnie tu nie było

Niestety dużo spraw spadło na moja głowę, ale powoli wychodzę na prostą ;)
Emotikon wink piszcie co tam u was słychać, jak nauka Emotikon wink
? Teraz zaczął się ten najcięższy okres w roku, kartkówki, sprawdziany, pytania- codzienny stresik Emotikon wink

Dzisiaj mam dla Was kilka ostatnio testowanych kosmetyków. Głównie one do pielęgnacji twarzy, ponieważ to ona jest najważniejsza i przykuwa uwagę ;D

1) Rzęsy -4longlash
Po długich próbach rożnych odżywek znalazłam to czego szukałam. 4 long lash. Używam go dopiero 2 miesiące a już widac znaczą poprawę w poroście rzęs. Są one wyraźnie dłuższe oraz bardziej wykręcone. Efekt jest najlepiej widoczny po wymalowaniu ich mascara. Używany regularnie naprawdę może zdziałać cuda. Ja na pewno nie zaprzestane użytkowania tego eliksiru. Niestety wszystko co dobre ma swoją cenę, a tu jest jej ogromny minus ponieważ koszt wynosi 70 za 3ml specyfiku. Jest wydajny, ponieważ na półtora miesiąca spokojnie powinien wystarczyć. Do kupienia w Rossmann, Hebe.





2) demakijaż- MIXA

Jest to super płyn micelarny, który bez większego problemu zmywa makijaż bez pieczenia, szczypania ani zaczerwienienia okolic oczu. Nie podrażnia naszej skóry. Zalecane spłukanie twarzy woda po użyciu.
Koszt: ok 20 zł, za 400 ml Rossmann, Hebe i każda inna drogeria.



3) 4-o funkcyjny korektor
Moje odkrycie miesiąca. Bardzo przydatny, łatwo się rozprowadza, dobrze kryje. Najlepsze jest to że możemy go użyć w każdej chwili w szybki i wygodny sposób, bo nakładamy go palcem, wcieramy i jest. Jedna jego wadą jest to, że nie jest trwały. Wiadomo nie schodzi 10 min po nałożeniu, ale też nie zostaje ona cały dzień. 
Koszt ok 20 , Rossmann, Hebe




4) ulubiona mascara
Testowałam już kilkanaście mascar ale na taką jeszcze nie trafiłam. Jak dla mnie perfekt. Najważniejsze jest że nie pozostawia grudek ani nie skleja rzęs. Swobodnie wydłuża i podkręca każdą rzęsę z osobna. Cena i jakość jak najbardziej na tak. Każdy powinien ją mieć choćby na wypadek.




5) krem do rak. Marki EVELINE 
To chyba najszybciej wchłaniający się krem jaki używałam. Jest naprawdę extra. Działa wygładzająco i głęboko nawilża. Dłonie są przez długi czas gładkie jak pupa niemowlęcia bez uczucia tłustych rąk. Dlatego też idealnie nadaje się do szkoły czy biura, gdzie się dużo pisze ;)
Koszt: ok. 6,7 zł



Buziaki kochani xx
Klaudia

15 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące rzeczy :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne produkty :)
    Zapraszam do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne produkty. Ja też mam teraz masę nauki, i coraz mniej czasu, ale staram się jakoś radzić. ;* Trzymaj się tam w szkole! Podoba mi się wpis - treściwy, na temat. Szukam właśnie takiej podobnej palety korektorów... ;*
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tusz! Lubię te korektory! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam płyn micelarny :) świetny jest!

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cool products!

    http://livinlikeaileen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś mi się podoba w twoim blogu, ale nie wiem co ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie myślałam nad tym płynem micelarnym :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam i jestem równie zachwycona, u mnie jest często na przecenach! <3

    Siemka. Cześć.
    http://kawowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O tej maskarze słyszałam już dobre opinie, chyba następnym razem się skuszę :)
    A krem do rąk u mnie szału nie zrobił :( Teraz używam ziaji i jestem zadowolona :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam, ale może wypróbuję :)
    Co powiecie na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy, o których wcześniej nie słyszałam. Zainteresowała mnie ta odżywka do rzęs. Stosowałam już dwie, jedną z nich była "Regenerum dla rzęs" i u mnie sprawdziło się świetnie. I jest zdecydowanie tańszym produktem od tego co proponujesz :).
    Co do korektora - nigdy nie wiem jak używać tych kolorowych :(.
    Pozdrawiam i zapraszam :-) (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem szczerze, że do rzęs używam wazeliny i jest dla mnie idealna.Dłuższe i bardziej czarne rzęsy.Chodźże na swoje rzęsy nie muszę narzekać.
    http://paleblacklynx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie coś przyda mi sie!
    Wspólna obserwacja?
    daj znać u mnie!
    ovixx93.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama mam tą maskarę i jest na prawdę dobra ;)


    Zapraszam na rozpoczynającego bloga ;)
    http://classffriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń