niedziela, 1 listopada 2015

Uroki wielobarwnej jesieni

Hello wszystkim :)

Nareszcie w naszym życiu zagościła wspaniała i wielobarwna jesień. Na polu można poczuć ciepłe promienie słoneczne, lekki deszczyk, a w ostateczności burze z grzmotami. haha
Tak jak pogoda się zmienia, tak samo waha się nasz nastrój i samopoczucie. 
Dlatego tez nie ulegajmy złym strona tej pory roku lecz będziemy trwać przy samych jej pozytywach! 



Dziś właśnie chciałam je opisać, aby zawsze gdy będzie mnie albo tez kogoś z was łapał zły humor to wyświetliwszy ten post uśmiech pojawi się na naszych twarzach :) 



1. Kolory jesieni!
 Cóż piękniejszego jest niż spadające drzewa w odcieniach żółci, czerwieni i zieleni? Podziwiajmy naturę to ona daje nam pozytywna energię. 


2. Herbatka + film, książka + ciepły kocyk
Tak, to właśnie to połączenie. Moje malutkie uzależnienie ujawniające się podczas weekendu. 
Każdy z nas powinien mieć chwile relaksu, dlatego gdy pojawia się zmęczenie to sięgnij do tego zestawienia.


3. Świeczki, różnorodne zapachy 
Rozlegający się cudny zapach cynamonu, miodu, goździków czy tez jakiś innych słodzinek sprawia ze dom staje się krainą naszych marzeń i urokliwych wspomnień. 


4. Pasja, nie tracimy czasu 
Rozwijamy nasze hobby, to najlepszy czas na to działanie. Gdy pojawi się ciapa za oknem nie ma siedzenia w domu. Lepiej przeznaczyć ten czas na np. gotowanie, fotografie, zajęcia fitness. Podczas jesieni zawsze można spalić parę kalorii, aby później nasza figura wyglądała sexy w stroju kąpielowym. 


5. Skaczemy na kałuże 
Ta zabawa z dzieciństwa nadal pozostała w moim sercu. Chodź pewnie wygląda to głupio, gdy nastolatki skaczą po kałużach. Ale nie ważne liczy się zabawa ! 😄


sweter Diverse/ szalik- Diverse/ szalik- Stradivarius







69 komentarzy:

  1. Bardzo fajne takie "inspirację jesnienne " Piękne zdjęcia.
    Pozdarwiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień to piękna pora roku ale nie każdy dostrzega jej pozytywów :)
    http://miedzy-myslami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ma swoje pozytywne strony, nawet jesień!
    Śliczne zdjęcia :)

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwila z książką to mój ulubiony sposób na wolny czas. Stylizacje bardzo udane, komponują się z jesiennym tłem. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia !
    Zapraszam do nas
    jeżeli wam się spodoba nasz blog-zaobserwujcie(chętnie się odwdzięczymy)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia♥ Super blog!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać na moim blogu. Ja już obserwuję
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej w jesieni lubię wieczory, odpalam świeczkę , zaczynam czytać i wieczór jest już udany :)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień jest najpiękniejszą porą roku :)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne są kolorowe liście ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zapachów! Za to kocham jesień! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Od zawsze kochałam jesień za te kolory i nnadal tak jest. Super fotki. Pytałaś o wsp obs, jasne zacznij i daj znać.
    http://odbicie-lustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakoś nie przepadam za jesienią :c
    Ale wieczór + książka/film + kocyk + ciepła herbatka uwielbiam!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nienawidzę jesieni, bo kiedy za oknem jest tak ponuro moje samopoczucie jest gorsze, aczkolwiek lubię te jesienne wieczory w otoczeniu świeczek i z książką w ręku :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym roku naprawdę pokochałam jesień! Ma dużo zalet :) Fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow super post dziewczyny ! Jesteście śliczne :)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweter i szalik piękne
    Karlessblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cieszę się, że znalazłam waszego bloga:)
    Obserwuje, zostaje na dluzej
    Zapraszam do siebie :)

    http://aleksandrabednarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomimo, że niezbyt lubię jesień, to jednak ma ona swoje pozytywne strony.
    Śliczne zdjęcia :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Koc, herbata i jesienne wieczory to jedyne czego mi potrzeba c:

    Poklikasz w linki w nowym poście? :)

    oliwia-estera-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam połaczenie kocyka + książki + herbaty/kakałka :) . Szkoda tylko,ze brakuje mi na to ostatnio czasu.
    ładne zdjęcia :)

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne jesteście i dajecie kopa do działania!
    Inspirujący blog <3
    Może wspólna obserwacja? :))
    Daj znać u mnie :* http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są naprawdę świetne! A wy na nich promieniejecie :) Niesamowicie ukazałyście magię jesieni xx
    JESSICA SŁONIEWSKA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Herbatka, film, książka i ciepły kocyk to moje ulubione połączenie. Chyba nie tylko w weekendy z niego korzystam :)
    Zapraszam do mnie Lu Style Blog ♥ kilk

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pozytywny post. Śliczne szaliki.

    OdpowiedzUsuń
  26. W tym roku jest piękna i można powiedzieć że ciepła jesień uwielbiam tą porę roku jest cudowna !
    Zapraszam do nas heyweyfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jednak mimo wszystko nie lubię jesieni... x.x

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  28. piekny plaszczy :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post :)
    http://mesmileplease.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja osobiście nie przepadam za jesienią, bo zimno, bo deszcz, ale to fakt, że ma swoje pewne uroki. Herbata smakuje lepiej, książki czyta się przyjemniej, ponieważ atmosfera temu sprzyja. No i ta chęć na ciągłe oglądanie filmów też ma znaczenie. Jak wszystko, jesień ma zarówno swoje plusy jak i minusy. + Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam i miło by było znaleźć nowych czytelników. Daję również obserwację, jeśli mój blog wam się spodoba, byłoby naprawdę miło, gdybyście także go zaobserwowały :)

    faiithfully lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam dokładnie takie same rzeczy na jesień. poza tym jesień jest piękna, wszystkie kolory dookoła nas !!!
    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. In this scarf I absolutely fall in love *-*
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne zdjęcia,takie piękne i wyraziste !
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie po przeczytaniu tego posta uważam, że jesień może nie jest taka zła. :)
    śliczne zdjęcia. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale ślicznie jesienne zdjęcia!
    Obserwuję :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem zauroczona zdjęciami, świetne!
    zapraszam do mnie: cyniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mega zdjęcia <3 piekny blog!
    wspólna obserwacja? daj znać u mnie!
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super post! Jesień jest super, uwielbiam wszystkie plusy, które wymieniłyście :)

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny wygląda bloga *_*
    Świetne zdjęcia, kocham świeczki zapachowe ♥

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham jesień, cudowny post ♥
    Jesteście prześliczne :)
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jesień kocham i widzę w niej same pozytywy. :)

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ze wszystkich tych pomysłów chętnie korzystam.
    ~Hell~
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny blog!
    Zapraszam na nowy post http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p
    Jeśli Się spodoba-zaobserwujcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja bardzo lubię jesień, najbardziej za te wieczory z herbatą i książką! :) Prześliczne zdjęcia.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mega blog *_*
    zapraszam www.dzuliiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak widać za sprawą Twoich rad jesień potrafi być piękna :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne stylizacje! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne zdjęcia.

    ----------------------------------------------------------
    codziennie dodajemy świąteczne post np.z DIY albo prezentami...
    http://trishmerry.blogspot.co.at/
    zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Herbatka + książka/film + kocyk + świeczka najlepsze połączenie/ Świetne zdjęcia
    Zapraszam na nowego posta
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  51. taką jesień jak na zdjęciach też bym polubiła ale o wiele bardziej wolę lato :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesień jesienią ale już 26 a o śniegu ani słychu ani dychu mam nadzieje że chodź we ferie będzie śnieg. Tak przy okazji zapraszam do mnie http://on-every-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny blog, Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam również do mnie http://niezgodnekarinaasia.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam. Piszecie tekst Waszego blogu po polsku, a wiec do polskich odbiorcow, zatem dlaczego nazwa i tytuł jest w języku angielskim? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy, mamy taką nazwę naszego bloga, ponieważ taka nam się podoba. Tak samo możemy się Ciebie zapytać dlaczego dodajesz tak głupi komentarz? Przecież na zdrowy rozsądek myśląc stworzyłyśmy naszego bloga tak, aby nam się podobał. Pozdrawiamy :)

      Usuń