środa, 6 stycznia 2016

Postanowienia noworoczne.

Cześć kochani! ;) 

Mamy już 2016 rok. Jak tam po sylwestrze??
 Udała Wam się zabawa? Mam nadzieje, że tej cudownej nocy nie przespałyście.



My spędziłyśmy go w domu w gronie naszych znajomych.
Powiem Wam, ze zabawa nam się udała, ale zdjęcia doda moja siostra w następnym poście.

Ja dziś przychodzę do Was z postanowieniami noworocznymi, 
które chciałabym zrealizować. 
Piszę je tutaj, aby Was też zmotywować do działania oraz zachęcić do obrania sobie celów, 
a później ich realizacji.

LISTA POSTANOWIEŃ:

1. Wsiąść się w garść za naukę! Matura zbliża się coraz większymi krokami, 
w zasadzie to zostało do niej 5 miesięcy. 
Wiem o tym że ten czas zleci bardzo szybko, a matematyka sama nie wejdzie do głowy. 
Dlatego lepiej nie tracić czasu na kanapie, ale porobić kilka zadań za majcy.


2.Śmiech na twarzy każdego dnia. Jak wiadomo śmiech to zdrowie, 
więc dlaczego nie dbać o siebie i cieszyć się codziennie?
Dla mnie uśmiech i zadowolenie jest bardzo ważne, 
gdyż zapewnia on pozytywne nastawienie do świata oraz
 pozwala uwolnić hormony szczęścia.



3. Poprawa własnej sylwetki, idealna figura to marzenie każdej kobiety.
W 2016 to jest właśnie ten cel, który chciałabym osiągnąć. 
Nie muszę wyglądać jak miss świata, bo to jest oczywiste, że mi nie wyjdzie, 
ale ważne jest aby dać z siebie 110% w dążeniu do celu.
Dlatego dziewczyny dbamy o swoją budowę i we wakacje szalejemy w bikini!


4. Ograniczenie nerwów i stresu.
Bez wątpienia jest to bardzo trudne do realizacji, gdyż na każdym kroku znajdują się sytuacje,
które zżerają nasze nerwy. 
Wydaje mi się że bezstresowe życie udaję się na prawdę niewielu osobą.
Ale zawsze można walczyć ze stresem i starać się go pozbyć.



5. Zdecydowanie, to jest ta cecha charakteru, którą niewiele dziewczyn posiada.
Szczerze u mnie każdy wybór zajmuje ogromną ilość czasu.
Nie potrafię się zdecydować między ubraniami, kosmetykami,
 a nawet w sklepie spożywczym. 
Wy też poszukajcie jakiejś cechy charakteru, 
która Wam przeszkadza i chciałybyście ją zmienić.
Warto zawsze spróbować coś poprawić u siebie. 




6. Ulepszenie kontaktów ze znajomymi.
To oni są z nami na dobre i złe, w bólu, płaczu, radości.
Ludzie Nas otaczający dają nam ogromną ilość pozytywnej energii, 
a spędzanie z nimi czasu to jest czysta przyjemność.




Dziewczyny pozdrawiamy Was gorąco! 
Napiszcie Nam czy wy też macie swoje postanowienia.
Karolina

54 komentarze:

  1. Sylwetek nie musicie zmieniac ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywne postanowienia! :)
    Ja tez obserwuje!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę żeby udało wam się zrealizować wszystkie te postanowienia :D
    Śliczne zdjęcia :)

    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Great decisions, I will try to achieve some. Thanks for sharing! x.

    The Fashion Spell

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :)
    oczywiście mam swoje postanowienia i mam nadzieję, że uda się je zrealizować :)

    Pozdrawiam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozytywne nastawienie to podstawa. Ja założyłam różowe okulary i cały czas się uśmiecham :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie myslenie jest najlepsze :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteście szczuplutkie, nie musicie poprawiać sylwetek :) Powodzenia w spełnianiu postanowień. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na mój blog:

    blonddreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Punkt z poprawą sylwetki możecie już odhaczyć bo wyglądacie bajecznie :)
    Powodzenia i trzymam kciuki za zdany egzamin ;)
    Wiem sama po sobie, że matura to bzdura ;)

    http://ilonakasprzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia w postanowieniach ;)

    emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie musicie poprawiać sylwetek! Wiele osób by chciało taką jak macie :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie wiem co Ty chcesz zmieniać w swojej sylwetce! ale życzę Ci żeby Twoje postanowienia się spełniły:)
    easymerry klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w wypełnianiu postanowień :)
    Jesteście prześliczne i macie zarażające uśmiechy!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w realizacji postanowień! :)
    Śliczny uśmiech. :D Widać, że masz w sobie dużo optymizmu. ;)

    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne postanowienia! powodzenia w realizacji :)
    pozdrawiam cieplutko myszki :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam, ja nigdy nie mam żadnych postanowień. :D
    Sylwetek zmieniać nie musicie, chudzinki! Naprawdę wyglądacie świetnie i pewnie niejedna marzy, by wyglądać jak Wy! :)

    www.magical-history.blogspot.com - zapraszam na rozdział 12!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam, ja nigdy nie mam żadnych postanowień. :D
    Sylwetek zmieniać nie musicie, chudzinki! Naprawdę wyglądacie świetnie i pewnie niejedna marzy, by wyglądać jak Wy! :)

    www.magical-history.blogspot.com - zapraszam na rozdział 12!

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia w spełnianiu postanowień!
    zapraszam na mojego bloga w wolnej chwili :*
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę Wam wytrwałości w postanowieniach :)
    Jeśli mogę, proszę i klik w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia ;) Powodzenia w spełnianiu postanowień ;)

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że jesteście dla siebie najważniejsze :)

    www.letroniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post :):)
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. figury jak modelki ♥

    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie ? będę bardzoo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w realizacji postanowień :). Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. w takim razie powodzenia w realizacji!;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietne zdjecia :)
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. sam wygląd bloga przyciąga uwagę i na pewno zostanę tutaj na dłużej obs za obs? :) http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądałyście w sylwestrową noc :) Życzę wytrwałości w postanowieniach, bo to chyba jedna z najważniejszych rzeczy w tym temacie /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  30. ładne zdjęcia, wytrwałości w postanowieniach!
    mój blog KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  31. Również zdecydowałam się na postanowienia noworoczne i też chcę się bardziej przyłożyć do mojej sylwetki :D Może wspólna obserwacja?
    http://olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam kilka postanowień na ten rok :)
    Poklikasz w link z kurtką ? Z góry dziękuje :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/just-nothing.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia! :D
    http://mystyllleee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo pozytywny wpis<3
    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cieszę się że zabawa Wam się udała, ja też miło spędziłam ten czas. Postanowień noworocznych nie mam bo wiem że i tak nie wytrwam w ich spełnianiu :)

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteście takie ładne ♥ powodzenia w postanowieniach ! :D
    zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Super post, obserwuje i zapraszam do mnie http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. O, ja też prowadzę bloga razem z siostrą :D
    Postanowiłam sobie, że będę ćwiczyć, ograniczać siedzenie przed komputerem do minimum i że będę się jeszcze więcej uczyć. :) /K
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Sylwetek i urody nie macie po co zmieniać, bo są rewelacyjne!

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Powodzenia w postanowieniach:) Mega pozytywne zdjęcia!:*

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy wygląd bloga: www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nie wiem w życiu nie miałam postanowień noworocznych, bo i tak pewnie bym ich nie dotrzymała.... Ale jednak Wam życzę powodzenia :*

    Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie stawiam sobie postanowień, bo ich i tak nie dotrzymam. Po prostu, gdy czegoś chce to to robię kiedy mogę.

    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  43. Powodzenia w noworocznych postanowieniach! :D

    Mój blog klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne jesteście!

    Zapraszam do mnie - http://beestyourfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Trzecie zdjęcie GENIALNE :)) karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. chęć do nauki również by mi się przydała :) jakoś trzeba zdać ten egzamin haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Great post dear!! :)

    I'm following you on Instagram @mystylishcorner

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  48. ale jesteście urocze ! :))
    zapraszam Was na wspólne obserwowanie :) ja już obserwuje :) milo bedzie jak się odwdzięczycie ;)
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziewczyny jesteście świetne i macie genialnego bloga:*
    Ja dopiero zaczynam :SeevaFashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Powodzenia w realizacji postanowień! Ja też mam parę i dążę do tego, aby je spełnić. ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń