poniedziałek, 25 stycznia 2016

Paznokcie na studniówkę SEMILAC ❤️

Hej hej wszystkim ;*
Co tam u was słychać? 
U Nas minęła właśnie połowa ferii ;( 
Ja sobie bardzo odpoczęłam przez ten tydzień. W kolejnym planuje powoli powracać myślami do szkoły i codziennych obowiązków ;) 



W weekend pojawiła się okazja na którą mogłam poświecić wiecej czasu na paznokcie i dopracować je. Mianowicie była to studniówka kolegi :) 
Manicure wykonałam przy użyciu produktów marki SEMILAC oraz żelu z hurtowni SUNFLOWER. Całość zajęła mi około 5h 😂 Zawsze mamy dylemat nad kolorem paznokci na ważna okazje, dlatego pokaże wam mój pomysł. Cieżko było sie zdecydować, ponieważ sukienkę miałam w kolorze fuksji dlatego tez postanowiłam na blady róż ;) 

A oto efekty:

Moje paznokcie przed zrobieniem wyglądały tak 





Kolor jaki użyłam to DELICATE FRENCH 002. 



Szczerze mówiąc SEMILAC jest moja trzecia firma kosmetyków do manicure hybrydowego i jest zdecydowanie najlepszy. Trzyma sie bardzo dobrze, moze jest to zasługa primera ale jest git ;) Jest także dobrze napigmentowany oraz fajnie sie go nakłada. Ogólnie jestem bardzo na TAK i serdecznie polecam tą markę ;)

Trzymajcie sie cieplutko xx
Piszcie jak wam lecą ferie jeśli już je macie oraz piszcie czy macie swoje doświadczenia z SEMILACKIEM ;* 


Klaudia 


37 komentarzy:

  1. piękne pazurki:) ten jasny róż jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie !!!!! Uwielbiam czytać waszego bloga !!

    Jeśli będzie chciały t zapraszam do mnie lovesfornotthing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci wyszły paznokcie ;)
    Używasz może jakiś odżywek do paznokci?
    Moje strasznie pękają i nie da się ich zapuścic. Może masz jakieś rady ?

    emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie *.* Ja mam ferie dopiero 15 ;/
    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja przez tydzień ferii kompletnie nic nie zrobiłam, a powinnam ;p
    cudowny kolor paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny manicure <3 Mi do studniówki jeszcze daleko, ale paznokcie sprawzą się też na inną okazję :*

    ♥Instagram♥
    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wzór ♥♥

    Blond Dreamer - Zapraszam!
    Obserwuję i liczę na rewanżyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale marzę o takich pazurkach , a najlepiej naturalnych ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie ci wyszły te pazurki :) mam zestaw semilac od niedawna, ale nie mam jeszcze takiej wprawy jak ty :) wiadomo, że jest to bardziej czasochłonne, ale dla efektu warto przecierpieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety za chwilę kończę ferie, przydałyby się jeszcze dodatkowe 2 tygodnie. Spędzam je na leniuchowaniu głównie. Śliczne paznokcie!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  11. No baaardzo ładny kolor wybrałaś ;)
    Sama uwielbiam takie delikatne pastelowe kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie odcienie różu! Ten kolor nadaje się idealnie na wszystkie okazje :D

    http://saynika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze lakiery! :)

    paulinanowaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great Post! And I love your nail polish color ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam do czynienia z semilacem.Ale wyszły Ci śliczne paznokcie:)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne paznokcie, faktycznie lakiery z semilac są bardzo dobre. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolor tego lakieru . Chyba się na niego skuszę :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne paznokcie. U mnie ferie właściwie już się skończyły :(
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne pazurki ! Świetny kolor. Mi semilacy sie nie sprawdziły :(
    Zapraszam http://anonimoowax.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne pazurki i świetny blog :)
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz piękne paznokcie, w dodatku różowy to mój ulubiony kolor :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie i
    weź udział w konkursie, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam studniówkę w czwartek,ale nie idę.
    Śliczne paznokcie.Marzę o robieniu sobie paznokci hybrydowych.
    Zapraszam do mnie.:)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne paznokcie! Kocham taki pudrowy róż na paznokciach :D

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne paznokcie;)
    Perfumy Calvin Klein♥
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne paznokcie :* Ja zaczynam pierwszy tydzień ferii.

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyszły♥
    Pozdrawiam!
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny efekt końcowy ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne, delikatne i subtelne
    Zapraszam do obserwacji 100 obserwatorów = mini konkurs Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezbyt lubię manikiur hybrydowy, wolę standardowy lakier, bez żadnych dodatkowych "nakładek" czy cięższych do zdjęcia rzeczy. Ale kolor bardzo ładny, akcent na serdecznym palcu wygląda ślicznie ;).
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sliczne pazurki! A i używam tych samych perfum! uwielbiam je!
    http://markiewicz-photography.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne, uwielbiam paznokcie tego typu :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczne paznokcie!;)

    http://individualminimalism.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne, takie delikatne! Obserwuję :)
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne paznokcie! ;) Słyszałam również dużo pozytywnych słów od innych blogerek na temat tej firmy. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń