wtorek, 23 lutego 2016

Studniówka- wrażenia.

Hej, hej, hej ;* 

Chciałabym Wam opisać,
 a także dla samej siebie ten wspaniały dzień, aby mógł pozostać w mojej pamięci na całe życie :) 
A mianowicie chodzi mi o STUDNIÓWKĘ!




 Każda z Was jest przed tym dniem, albo też już po.
 Ja osobiście żałuję, że to wydarzenie jest tylko raz, a nie co tydzień.
 Jednak co za dużo to niezdrowo, nieprawdaż?

To zacznijmy od samego początku, czyli wejścia do restauracji.
Przybyłyśmy tam z przyjaciółką mega mega zestresowane, 
nasi partnerzy chcieli nas jakoś uspokoić, ale wyszło na to, ze tylko się z nas śmiali. ;o
Nie byłyśmy zestresowane samą studniówką, jednak polonezem pokazowym w którym brałyśmy udział.
Podczas tego tańca partner miał wsiąść partnerkę na ręce i powiem Wam, 
że modliłam się tylko aby mój kolega mnie nie upuścił.  
Później były przemówienia dyrekcji, toast i uroczysty posiłek.
Akurat jedzenie było naprawdę pyszne i po chwili można było iść się bawić.
Na sali mieliśmy DJ, który puszczał wszelakiego rodzaju muzykę więc wyszło na to, 
że całą noc przetańczyłam. 
Na całe szczęście mój partner był idealnym tancerzem, 
który sam mnie zaganiał do tańca. 
Całą noc uśmiech nie znikał z mojej twarzy, 
a euforia jaką wtedy posiadałam była ogromna.
Niestety co piękne szybko się kończy, tak więc wyszliśmy o 5.
Byliśmy zmęczeni, ale jednocześnie w pełni zadowoleni i szczęśliwi.




Wiem, że pewnie każdej z Was towarzyszyły te niesamowite uczucia oraz emocje i
dlatego też może Wam się wydawać głupie, że tu zamieszczam taki post w którym jest opisane to co każda z Nas przeżyła.
Jednak dla mnie jest to bardzo ważne, aby to się tu znalazło, gdyż nawet te zdjęcia
sprawiają że mogę przenieść się myślami w tam to miejsce.




Napiszcie też jak Wam się udałą studniówka????
Pozdrawiam, xxx
Karolina

14 komentarzy:

  1. Świetnie że impreza udana ;D Piękne sukienki;)
    Jeśli chodzi po moją to nie była najlepsza natomiast w tym roku miałam okazje być na świetnej studniówce ^^ także odbiłam sb moją nieudaną xD
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! moja studniówka również była niesamowita i na pamiątkę mam wiele wspaniałych zdjęć :D

    Pozdrawiam :D

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia ! :* .
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia, do mojej studniówki jeszcze kilka lat, ale mam nadzieję, że będę się bawić tak wspaniale jak Ty! ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej! Mega pozytywne zdjęcia! <3 Widać, że impreza się udała, Wasze uśmiechy są cudowne. :) Studniówka dopiero przede mną (za rok), ale mam nadzieję, że tak jak dla Was będzie dla mnie źródłem niezapomnianych wrażeń. :)

    swiat-zwariowaneej.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwację i propozycję wejść w linki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, piękne z Was dziewczyny :) Ja do studniówki mam jeszcze sporo czasu. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjecia, ja dopiero studniowke za rok
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi! I'm starting a blog about fashion and beauty ) Welcome! http://beautypumma.blogspot.ru/ Followback!=)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zdjęcia! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam też do mnie:
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, ja nawet już nie pamiętam, kiedy była moja studniówka! Nie no, oczywiście żartuję :D ale 3 lata minęły jak z bicza strzelił :D Pięknie wyglądałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ! *_*
    www.dzuliiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne fotki, cieszę się że dobrze się bawiłaś, ja studniówkę mam jeszcze przed sobą. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń